LinkedIn oznámil některé nové nástroje pro tvůrce, včetně vylepšené analýzy obsahu, nových nástrojů pro profilová videa, možností prezentace zpravodaje, zvonku pro předplatitele pro oznámení o aktualizacích a dalších.
Co se týká analytiky, na základě svých stávajících nástrojů režimu pro autory přidává LinkedIn další poznatky, které pomáhají tvůrcům plánovat a optimalizovat jejich přístup k obsahu na platformě.
Jak vysvětluje LinkedIn:
„Od celkových počtů zobrazení až po statistiky zapojení mohou tvůrci vidět, co funguje a kde by mohli chtít změnit svou obsahovou strategii.“
Nové statistiky režimu pro autory poskytnou podrobnější přehled o výkonu obsahu, což vám pomůže lépe pochopit, co rezonuje s vaším publikem LinkedIn, a co nikoliv.
Kromě toho LinkedIn také zavádí vylepšenou analýzu příspěvků:
„Členové LinkedIn byli vždy schopni vidět analytiku příspěvků, ale nyní LinkedIn přidává novou úroveň podrobností. Členové uvidí analýzy podrobně popsané na souhrnné stránce spolu s podrobnějšími údaji, jako jsou zobrazení a další sdílení. Tato data jsou k dispozici pro všechny typy příspěvků, ať už se jedná o článek, video nebo jednoduchý textový příspěvek.”
Více dat je vždy lepší a tyto vylepšené možnosti přehledů by mohly hrát velkou roli v tom, že vám pomohou k lepší strategizaci v aplikaci.
LinkedIn také přidává další nástroje, které pomáhají tvůrcům budovat své publikum, včetně vylepšených nástrojů pro profilová videa a nových metrik zhlédnutí profilových videí.
Jak můžete vidět v tomto příkladu, LinkedIn nyní zobrazí nové výzvy, které pomohou informovat uživatele o tom, co mají sdílet ve svém profilovém videu, spolu s těmito aktualizovanými metrikami zobrazení.
Nový „Okruh profilového videa“ se nyní zobrazí také ve zdroji a vyhledávání, aby lidé věděli, že máte na své stránce aktivní profilové video, kde se mohou dozvědět více o vás a vašich zkušenostech.
LinkedIn také přidává „Subscribe Bell“, který umožní publiku tvůrce dostávat upozornění, kdykoli sdílejí něco nového, a zároveň zahrnuje schopnost tvůrců prezentovat svůj zpravodaj v sekci „Doporučené“ svého profilu, což lidem pomáhá snadněji objevovat a přihlásit se k odběru jejich obsahu.
Již v listopadu LinkedIn přidal zpravodaje v režimu pro autory, jejichž cílem je poskytnout větší kapacitu pro vybudování publika s touto možností a maximalizaci vašeho dosahu prostřednictvím aplikace.
Bitva o špičkové kreativní talenty se stala klíčovým zaměřením pro všechny hlavní sociální platformy – dokonce i pro ty, které nemusí nutně vypadat, že jsou v soutěži, vzhledem k jejich úzce specializovanému zaměření.
To platí zejména pro LinkedIn. Na LinkedIn jsou nejlepší influenceři více zaměření na obchodní a profesní rozvoj, což by mnozí předpokládali, že v jiných aplikacích nebudou tak úspěšní.
Je to však pravda?
TikTok například zaznamenal velký nárůst počtu kontaktů souvisejících s kariérou, zatímco YouTube je také klíčovou platformou pro objevování všech typů materiálů, včetně kariérních a obchodních tipů.V tomto smyslu je nutno brát v potaz také typy obsahu, které každá platforma nabízí. V minulosti například LinkedIn nebyl tak zaměřený na video jako jiné aplikace, ale celkové trendy v používání ho donutily nadále nezaostávat – a jak více tvůrců zveřejňuje více videí na LinkedIn, dává jim to také více zkušeností s typy obsahu, které by mohli také zveřejňovat v jiných aplikacích, kde by mohli potenciálně získat mnohem vyšší příjem za své úsilí.